KONDOM I FOKUS!

Fikk nettopp et spørsmål om hva jeg holder i bildet til høyre på headeren på bloggen min.
Det er altså en kondom jeg har på det bildet som er et helt år gammelt snart, tatt i sommer.


(Æsj, hater egentlig disse 1 år gamle bildene, ikke på grunn av dongen, men hvordan jeg “ser ut” :p)…

Bestilte meg 20 gratis kondomer fra gratiskondomer.no i fjorsommer, på grunn av noen prosjekter jeg skulle teste ut, blant annet noe så kjedelig som å teste om kondomer funker like godt å blåse opp som ballonger, og det gjorde de. Hehe, nevner jeg de andre tingene jeg (blant annet) testet ut så tror jeg at vennelista mi på facebook krymper enda mer enn den alerede har gjort de siste dagene, hehe…

Ønsker alle sammen en kjempefin og god natt!
Vi blogges!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 kommentarer
    1. Savner han der jeg,. han Glade Andreas som lagde filmer og så ut til og kose seg,
      Ikke en emo gutt med svart dystert preg over seg…… synes det er rett og slett litt trist, savner Storliboy på youTube :/

    2. Hehe artig syns jeg:)
      Skjønner ikke at folk går av vennelister jeg, de må jo føle seg mye bedre enn andre tror jeg…
      Fant du forresten den hvite ansiktskremen jeg svarte deg på? Den er på nettet:)
      Klem fra Mira

    3. Mira`s Magiske Verden: Ikke alle som tåler alt jeg skriver på facebook, enten det, eller så er det ett eller annet jeg har sagt eller gjort utenom, som ikke er like populært.

      Har ikke tenkt mye mer på den saken enda, men skal nok få gjort det, nå har jeg ikke penger igjen uansett dessverre.

      Klem: )

    4. Det der har jeg prøvd og, hang masse sånne over pulten til en av lærene vi ikke likte , som nettopp hadde fått en sønn som 63 år gammel mann.
      Stå på, du er sterk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg