BUKSE OG SLIPSTVANG!

Gud bedre for en hærlig dag dette har vært. Startet dagen i dag med å møte ei god venninne av meg i 12-tiden, som jeg gikk en hyggelig og morsom tur med, noe jeg virkelig håper på å få gjøre flere ganger fremover.

Etter turen møtte vi noen felles bekjente som vi satt oss ned og pratet med utenfor Domusområdet.
Kort sagt har jeg vært ute helt siden litt før 12.00 i dag, og nettopp kommet hjem etter å stadig møtt flere og flere gode veldig gode venner av meg 🙂

Dagen har kort sagt vært utrolig koselig og god på alle måter. Har både “slåss”, ledd, skravlet og brukt penger i dag. Jepp, i dag å. Måtte bare kjøpe meg et slips og en ny bukse på KappAhl i kveld!:

Første gang i livet at jeg har kjøpt meg slips, er ikke akkurat det slipset jeg har ønsket meg mest i hele verden av slips, men, funker helt greit 😉

Ønsker alle en fisefin og fortreffelig god kveld videre!
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg