ET FETT LIV! :-D

Skal nå gjøre noe så nødvendig, og kanskje plagsomt som å blogge om siste innkjøp av et stk solbriller og en bærepose med snop.

Var innom Europris for en god stund siden og fant en flaske med “Robby bubble – Party For Kids”, og siden jeg er en person som hater tanken på å dø uten å prøvd det meste i livet så måtte jeg bare ha den selv om prisen var på 29 kr. Hehe, fylte så en pose med smågodt før jeg gikk ut, og tilfeldigvis møtte noen venner utenfor Kiwi som jeg skravlet med en god stund 😀 Ble forresten nokså så spruta på av en av gutta i Pink Panther-russebilen her på Oppdal, på nært hold flere ganger før noen ropte at jeg hadde headsett på meg, hihi, men de har overlevd værre vær før! 😀

Så var jeg innom Domus en tur og kjøpte blant annet filmen “Fredag den 13”, versionen fra 1980, ikke den nye, for den har jeg fra før 😛 Også selvfølgelig litt mer snop i tillegg til det jeg nevnte jeg kjøpte på Europrisen. Så nå skal jeg lade batterier til i morgen, resten av kvelden, er forresten pizza snart også. Leve mens mann kan, hvem faen vil bli 70 år anyways?!

By the way, sexye solbriller jeg kjøpte på Statoil for ca 200 kr i dag, ikke verdt penga med tanke på at jeg har 8-9 fra før, men jeg elsker å fråtse og bruke penger når jeg har sjansen, hehe og i dag har jeg det 😀

Jaja, litt gayete, men det DRITER JEG I! 🙂 HAHA! Vet jeg er sær, er født sær og original og skal faen meg dø som det også og ingen sure bedrevitere klarer noen gang å “fikse” meg! 😀

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 kommentarer
    1. Man SKAL være seg selv. De som eventuelt skulle prøve å “fikse” på deg, er bare for usikker på seg selv, og vil bare gi ett forsøk på å “virke” bedre enn deg fordi de da har overtaket.
      Og jeg måtte bare si fra at du hadde headsett på deg fordi det virket som han var spesielt opptatt av å sprute ned akkurat deg, noe som er en tanke patetisk. Fortsett å være deg selv, så kanskje du får flere til å tørre det! For mange er redd for å være en smule annerledes, så folk i verden er desverre i ferd med å bli mangeklonet. Det blir en tanke vanskelig å vite hvem som er hvem når alle kler seg og sier det samme!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg