Ferdig med 55 i rekken!

Ah, i dag ble endelig dvd-versionen av min nyeste film ferdig; “Ken og Morten – Ildkoden”, episode 55 i filmserien.
Blu Ray versionen ble ferdig for noen dager siden. De to største gledene ved det er at nå kan jeg begynne på en ny film igjen, hehe…

Og det andre er at nå kan jeg endelig sove uten å høre på durringen fra pcen mens den står i flere timer å fullfører og brenner en film.

Har alt skrevet litt om denne filmen, så derfor gidder jeg ikke skrive noe særlig om den nå. Trykk her for å lese det jeg alt har skrevet tidligere om denne filmen.

For dere som lurer: Er kun de som er med i filmene jeg lager som får sett filmen de er med i, av forskjellige årsaker 😉 Det har jeg også skrevet noe om i et eller annet innlegg så da gidder jeg ikke skrive mer om det heller nå. Utenom at er du i nærheten av Oppdal så er det bare å ta kontakt, alle kan få være med i filmene mine, og det er ikke noen replikker å pugge på forhånd.

God natt! 🙂

3 kommentarer
    1. Jeg vil være med i flere filmer! Nå vet jeg litt mer hva det går ut på!! Gleder meg til å se resultatet!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg