Hvor var du da…?

Vil først og fremst ønske alle solstråler, gledesdrepere, tystere, hemmelighetsholdere, drittsekker, engleunger, horeunger, seigmenn, latsaber, landkrabber, blondiner, brunetter, rødhetter, emoer, sosser og seigkvinner en god kveld.
Hvor god hukomelse har du? Husker du hvor du var da dit skjedde, for ikke å snakke om datt, for ikke å snakke om:


Hvor var du 11. september 2001 da Al-Quida styrtet tvillingtårnene i USA?
Hvor var du da facebook ble “født”?
Hvor var du da Lordi vant Eurovision Song Contest?
Hvor hvar du da Alexander Rybakk vant Eurovision Song Contest?
Hvor var du da Michael Jackson døde?
Hvor var du da Obama ble president?
Hvor var du da Wenche Foss gikk bort?


Hvor var jeg mentalt sett da jeg ble tatt bilde av her?

Og hvor er du når folk trenger deg som mest?
Og hvor var folk flest i de første månedene etter at jeg opprettet denne bloggen? 😀
Og hvorfor kommer ikke halvparten som leser dette innlegget til å kommentere saklig, eller ikke noe i hele tatt? :-O

Hvor er du nå, og hvor er du om 10, 20, 30, 40 og 50 år? Og hvem er du da i forhånd til NÅ?

Håper at dere alle har det bra enten dere nettopp har gått verdens største forbrytelse, verdens beste gjerning eller noe midt i mellom, og at dere alle som sagt i starte; får en veldig god kveld videre. Glad jeg har noen som gidder å slite og svette seg gjennom diversje linjer og ord jeg har skrevet, både med og uten skrivefeil.

VI BLOGGES KJÆRE MEDINDIVIDER! 😀

7 kommentarer
    1. Jeg har dårlig hukommelse, så jeg husker ikke alle spørsmålene nå når jeg skal svare 😛 Ha ha.. Hukommelsen min suger virkelig om dagen 🙁
      Men, siden jeg først er inne å leser, noe jeg som regel er selv om jeg ikke alltid kommenterer, så skal jeg faktisk svare på spørsmålene..
      11. Sep: På skolen.. Vi hadde tv i oppholdsrommet som sto på, så alle fikk det med seg i løpet av dagen- til og med jeg!
      Facebook: Har ikke minste peil- veit til dags dato ikke når trynet blei født!
      Lordi: De monsterene fra Finland? Hjemme der jeg bodde den gang- Tistedal i Halden.
      Rybak: Hos en venn.
      Jackson: På jobb- fant det ut når jeg kom hjem til søsteren min etter jobb.
      Obama: Har ikke minste peil!
      Wenche Foss: Jeg leste der i avisen mens jeg var på jobb- merkelig nok blei jeg litt overrasket over at de publiserte det så seint, for jeg var overbevist om at hu hadde vært død i mange måneder allerede.
      Hopper over de i mitten 😛
      Nå sitter jeg hjemme i sofaen min, noe jeg håper jeg gjør om både 10, 20, 30, 40 og 50 år også ved denne tiden på døgnet 😛

    2. Elin Slåen:

      Hehe, igjen tusen takk for en kjempekommentar Elin 🙂 Bare at noen gidder å svare på et av disse spørsmålene syns jeg er veldig godt gjort at noen gidder.

      Håper at du har det bra, og at du får en fin natt. Er ofte innom hos deg jeg også, selv om jeg heller ikke kommenterer hele tiden, kanskje ikke hver dag, men noen ganger i uken. Det vil jeg du skal vite 🙂 Klem fra meg.

    3. 11. september 2001 gikk jeg fortsatt på barneskolen.
      Når facebook ble født aner jeg faktisk ikke hvor jeg var, men antakeligvis var jeg hjemme… Når Lordi vant grand prix satt jeg hjemme og så på Grand Prix. Når Rybakk vant grand prix så jeg også på grand prix hjemme, men passet på å ta en pause fra sirkuset når Rybakks innslag var… Den dagen Michael Jackson døde var jeg enten på jobb eller hjemme, men det er jeg ikke sikker på! Når Obama ble president drev jeg sikkert med noe smart som jeg ikke husker i farten… Da Wenche Foss gikk bort sov jeg på sofaen hjemme i leiligheta. Har da iallefall svart på noen av spørsmålene, om det er no spennende å lese får være en annen sak! Take care 🙂

    4. Så hyggelig 😀 Takk takk 🙂
      Håper du har en strålende fin dag i dag 😉 Her har vi 24 grader i skyggen så det er ALT FOR VARMT!! Isbjørnen min stryker snart med av heteslag 😛

    5. Hvor var du 11. september 2001 da Al-Quida styrtet tvillingtårnene i USA?
      Var på fiskefagskulen, reiste hjem, gledet meg til noe eg skulle se på tv, men det var bare nyheter den dagen..
      Hvor var du da facebook ble “født”?
      huh?
      Hvor var du da Lordi vant Eurovision Song Contest?
      Da satt jeg i sofaen å var steik sur fordi jeg ikke stolte på mitt musikkinnstingt og hadde tippet at noen andre vant, selv om jeg ligte Lordi best..
      Hvor hvar du da Alexander Rybakk vant Eurovision Song Contest?
      ‘I sofaen
      Hvor var du da Michael Jackson døde?
      I oslo
      Hvor var du da Obama ble president?
      I Bergen for alt jeg vet
      Hvor var du da Wenche Foss gikk bort?
      Hjemme

    6. 11 sept: i sofaen for å se i gode og onde dager, med avbrytende nyhetssending
      lordi: Var på Kreta : )
      Rybakk: hjemme i stua
      Michael: Sundsvall i sverige
      Obama: aner ikke
      Wenche: lå å sov

    7. jaggu dette ble for mye for hjernen min haha:Pmen utrolig bra skrevet:)men kan trygt svare på alle spørsmålene at jeg var mest sannsynligvis i min egen verden:Pha en super duper kveld videre:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg