Viste du (om kjærlighet, tilgivelse og hjelp)

Kom nettopp over en facebook-status igjen, til ei god venninne av meg, en status som jeg likte veldig godt, og derfor vil dele med dere:

“Viste du: …. at dem, som fremstår som virkelig sterke, i virkeligheten er de mest følsomme?
Viste du: …. at dem som bruker deres tid til å beskytte andre, virkelig mangler en til å beskytte dem?
Viste du: ….. at de tre ting, som er vanskeligst å si, er:
♥ Jeg elsker deg
♥ Unnskyld
♥ Hjelp meg”

Ønsker alle sammen en god og fin ettermiddag <3
VI BLOGGES

6 kommentarer
    1. Heia! Jeg har startet opp en salgsblogg her, så vist du er ute etter nytt fint og rimelig tøy så tar turen innom bloggen å se om du finner noe du liker da vell! 🙂 Ha en fin dag videre! 😀

    2. Fine tanker. Fant nettopp en status jeg også, som sa noe til meg. Den var slik: “Noen
      mennesker tar hjertet ditt og nekter å slippe det. Noen mennesker bare
      berører hjertet ditt , men slipper det i første sving. Andre mennesker
      går inn i hjertet ditt og blir der for alltid ♥”
      Ellers kom jeg til å tenke på Tracy Chapman: Sorry.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg