Takk for alt kjære negler :-(

Huff :`-(
Da har jeg omsider klippet av alle 10 fingre-neglene som jeg har spart og ikke klippet i hele tatt siden oktober/november, altså 4-5 måneder har jeg spart uten å klippe en eneste centimeter.

Nå nettopp gikk jeg ned på bade, tok frem mammas neglesaks og klippet de av.
Angrer nå ja, men gjort er gjort.

Slik så fingrene mine ut sekunder før jeg klippet de i kveld:

Som dere kan se, mer enn DOBBELT så lange som vanlig.
Og slik ser det ut nå….:


De avkklippete neglene ligger i bakgrunnen som dere kan se… 😛


Slik så de ut da jeg tok dette bildet, men skal sies at jeg klipte de enda litt mer igjen etterpå for å få de mer jevne og slik…


Holder mine 10 4-5 måneders gamle, lange negler i hånden for første og siste gang før jeg kastet de…

Nå, skal jeg fjerne rødfargen på de neglene jeg har og lakkere de på nytt, siden det ble litt stygt etter at jeg klippet i de.

Og beklager til alle dere som syns dette innlegget er noe ekkelt, unnskyld for det.

Ønsker alle en fin onsdagskveld videre.
VI BLOGGES!

7 kommentarer

Siste innlegg