HAR EN DRØM OM…

De mer realistiske drømmene
Jeg som alle andre har drømmer og ønsker i livet, noen som ikke kan oppfylles så lett og andre som er mer realistiske, det viktige er å aldri uansett hva, å aldri gi opp sine drømmer.

Mine drømmer nå er nok ikke de samme som da jeg var barn, og det er veldig naturlig, jeg drømte blant annet om å bli baker, eller sjørøver for selveste Kaptein Sabeltann – Kongen på havet, etter pikkolo på Hotel Cæsar.

I dag er drømmene og tankene mine anderledes, og takk for det. 🙂

Jeg har ikke bare drømmer som går ut på jobb og karriere, men også en del andre drømmer også.
En av mine største drømmer for tiden er faktisk å en gang finne meg en kjæreste å dele livet med, noen som jeg kan passe på, le med og generelt leve med, som jeg kan være der for, trøste, støtte, hjelpe og bygge opp når det trengs.

Ønsker om å kanskje få meg et eget barn, sønn eller datter er det samme. 🙂 Og selvsagt ha en fast og trygg jobb som jeg og min fremtidlige livspartner og eventuelle barn kan leve trygt på.

I tillegg har jeg en kanskje noe mer egoistisk drøm om at flere skal få bedre kjennskap til diagnosen asperger syndrom, og generelt flere mindre kjente syndromer. Det med asperger er fordi jeg er født med diagnosen selv, og har opplevd mye missforståelser og vonde minner knyttet til det.

Og utenom min største drøm for meg selv, altså å finne en livspartner å dele livet med, med eller uten barn, så har jeg også en stor drøm om at all form mobbing, fordommer, baksnakking, utestenging og lignende skal forsvinne helt en dag. Men siden jeg nylig har skrevet en del om det i det siste så skal jeg ikke skrive så mye om det her og nå.

Og utenom disse ønskene så vil jeg gjerne fortsette å møte nye mennesker, og få nye venner, og gjerne også forbedre den kontakten jeg har med mine nåværende venner i dag. De betyr veldig, veldig, veldig mye for meg, alt faktisk!

Har nok også noen mer mindre realistiske drømmer, som blant annet å få synge sammen med Marilyn Manson på scenen en gang, spille hovedrollen i en blodig skrekkfilm og kanskje bli nummer 1 i Norge på blogglisten. Ellers så må jeg nok innrømme at jeg nok er noe kjedelig og ikke har så mange andre store drømmer lenger.

Det som betyr mest for meg er å beholde de vennene jeg har, og gjerne få flere venner å dele erfaringer, gleder, sorger og opplevelser med <3

Vil utfordre dere til å skrive om hva dere drømmer om, for dere andre som også har blogg 🙂 Eller fortell meg hva dere drømmer om ved å kommentere. Ønsker alle sammen en god og fin natt!

VI BLOGGES! <3

6 kommentarer
    1. Heheh…alle mennesker drømmer nok om et eller annet….jeg drømmer fortiden nå om å vinne i lotto, BARE 3-4 eller 5 millioner ikke mer…. =)
      Lykke til ! Husk INGENTING er umulig!

    2. Takk for kommentar. Ønsker deg også en fin uke. Mine drømmer er at alle i familien holder seg friske gamle som ungedvs ingen alvorlige sykdommer. At vi greier oss bra økonomisk. Kan gjerne komme en lottopremie sier ikke nei takk til det:) Og at barna mine greier seg bra på skolen og får den utdannelsen de ønsker.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg