Matboks mot mobbing

Tenkte å legge meg, men får ikke sove… Så jeg tenkte jeg skulle prøve å bruke opp energien på noen fornuftige ting, som ENDA et blogg innlegg om og mot mobbing.
Som jeg har nevnt før, har jeg selv blitt mobbet blant annet på grunn av at jeg har asperger syndrom, fått noen stygge kommentarer angående at jeg bruker sort øyenskygge og leppestift, og generelt en klesstil som folk flest ikke har, i hvertfall ikke i Oppdal, hehe.

Vet selv om flere som har blitt mobbet, ertet og plaget på grunn av både vekt, hudfarge, livsstil, og nesten hva som helst. Så igjen til alle dere horeunger som mobber, kommer med stygge kommentarer, giftige ord og generelt gjør eklte, slemme ting mot andre; brenn i helvete til Satan kommer og river ut alle invollene dere har, og spiser den bittelitte hjernekapasiteten dere har sammen med bikkjene!

På 90-tallet kom Marilyn Manson ut med sangen “Lunchbox” som er nettopp om det å kunne vokse opp, UTEN at andre tapere skal rakke ned på en. Vil igjen dele den med dere!:

Lyric; “Marilyn Manson – Lunchbox”:
Next motherfucker’s gonna get my metal

I bring you, bring dead

On we plow
The big bully try to stick his finger in my chest
Try to tell me, tell me he’s the best
But I don’t really give a good goddamn ’cause

I got my lunchbox and I’m armed real well
I got my lunchbox and I’m armed real well
I got my lunchbox and I’m armed real well

I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
I wanna be so no one fucks with me

I got the pencils in my pocket, try to put me down
Wanna go out, gotta get down
To the playground, gonna throw down at the playground
I wanna go out

Next motherfucker gonna get my metal
Next motherfucker gonna get my metal
Next motherfucker gonna get my metal
Next motherfucker gonna get my metal

Pow pow pow
Pow pow pow
Pow pow pow
Pow pow pow

I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
I wanna be so no one fucks with me

Yeah, I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
I wanna be so no one fucks with me, yeah

I wanna grow up
I wanna be a big rock and roll star
I wanna grow up
I wanna be so no one fucks with me, yeah

Musikkvideoen til “Lunchbox”:

Jeg har ikke tenkt å gi meg, kommer til å “hate” dere mobbere, ertekroker og fordomsfulle drittsekker til den dagen jeg skal kremeres, for så å la noen spre asken min utover et sted.
Så lenge det er liv i meg vil jeg alltid være her for de som sliter, de som sliter med dårlig selvbilde, de som blir mobbet, trakkasert, de som sliter med å ikke bli godtatt, de som mottar frekke ord, de som blir sviktet, dolket, bedratt, lurt og løyet for, også videre…

Og jeg vil også komme fortsette å si akkurat det jeg mener om andre ting også, som f. eks religion som jeg skrev om tidligere i dag, og det var ikke ment for å såre eller gjøre noen sint eller noe. Jeg har ikke noe i mot religiøse folk, men har noe i mot religion, og jeg gidder ikke å holde kjeft om det. Så til dere som eventuelt ble støtt av at noen faktisk kom med et ikke-nøytralt innlegg om religion så beklager jeg at dere ble såret, det var ikke meningen, men vit at jeg har ikke noe i mot dere, med mindre dere er slike religiøse som nærmest utestenger eller ser ned på andre som ikke tror selv.

Ingen skal få kødde med noen her i verden, dessverre er det alt for mange som gjør det. Og til dere; fuck you, you motherfucker fuck! 😛

God natt alle mine lesere, venner, og eventuelle fiender og motstandere! 🙂 Love you all, kiss and hugs to you all!
VI BLOGGES!

12 kommentarer
    1. Jeg er litt opptatt akkurat nå, sitter med en del arbeid, så har ikke tid til å lese innlegget ditt ennå. Men ville bare si TUUUUSEN TAKK for den mest fantastiske kommentaren noen sinne… you made my fucking day! uke, måned og år! Tusen millioner takk, hvor det varmet! =)

    2. Hei^^
      Veldig bra det du skriver. Og det er så absolutt rett, mobbing mør aldri eksistere! For hvorfor skal noen rakke ned på andre, bare for å føle seg større og bedre selv? Den logikken har jeg aldri skjønt, og tror jeg heller aldri kommer til å skjønne hvorfor folk mobber. I alle fall, vedlig bra det du skriver, og liker at du er imot mobbing. Flere burde tenke på denne måten. Kan ikke folk heller være positive og glade ovenfor andre mennesker?
      Tusen takk for din venneinvitasjon, skal godta den jeg vet du 😉
      Tusen takk for din søte kommentar på min blogg^^
      Jeg ønsker deg en riktig god og fantastisk kveld,
      og håper alt er bra på din vei, kalt livets vei.
      Ha det strålende^^
      Mvh Ola

    3. Bra innlegg, er selv stor fan av Manson, han skriver ufattelig bra tekster, men han opplever også mobbing, av verste sort, folk forstår ikke kunsten hans, og han blir ett ikon for alle “outsidere”, men står som ett klippefast bevis på at det nytter å kjempe tilbake… Du gjør en fantastisk jobb med dine anti-mobbekampanjer. Vi har lenge bare sittet og sett på, ungått konflikter i frykt for å bli det neste målet… den tiden er forbi, mobbing er på dagsorden og det skal aldri tolereres!

    4. Kjempe bra innlegg. Jeg har selv blitt mobbet igjennom skolegangen. Jeg ble mobbet fordi jeg også var annerledes, greide ikke det samme som de andre og gikk i andre klær(svart)Dette var da jeg bodde i Ålesund. Heldigvis var det en lærer som fant noe jeg klarte å mestre, klatring. Det skal jeg si deg gjorde alt så mye bedre, endelig en ting jeg klarte å mestre.
      Leste innlegge ditt om asperger syndrom, å ville bare si at det var kjempe bra skreve! Å det er virkelig synd at folk skal mobbe andre og plage andre fordi de er annerledes. Kjente meg veldig godt igjen i det du skrev. Jeg har ikke asperger syndrom men jeg har dyseleksi, konsentransjon vansker og oppmerksomhetvansker. Noe som gjor ting velding vanskelig får meg. konsentransjon vansker og oppmerksomhet vansker fant jeg ikke ut før i fjor at jeg hadde. Jeg liker sjenerelt ikke mennesker, jeg er veeldig kresen og har veldig få venner, men det har mye med at jeg ikke liker folk. Det beste som finnes er å sitte hjemme alene å tegne, spille eller se filmer. Men det med meg, at jeg var et mobbeoffer gjennom grunnskolen har gjort meg til et sterkere menneske. Jeg sliter veldig med selvtilliten, men jeg lar ingen hakke på meg eller hakke på andre. Kan vell si at jeg roper alltid ut min mening og kjefter ofte på folk.
      Men stå på! Synes det er kjempe inspirene at du skriver om dette og tørr å stå fram om sikt å si din mening. Jeg synes det er kjempe kjekt å lese om slikt å se at det ikke bare er jeg som ser er slik. Noe som sier meg at det er ikke vi som er annerledes. de er alle de andre idiotene som har en IQ som ei ku som slenger dritt fordi de er så missfornøyd med seg selv.

    5. Sara Storholt: Tusen takk for kjempegod og meningsfull kommentar.
      Så hyggelig at du liker innleggene jeg har skrevet, det setter jeg stor pris på å få tilbakemelding på.

      Du er nok ikke den eneste som ikke liker folk helt for tiden, prøver nesten å unngå å ha noe særlig med noen å gjøre jeg også, for tiden. Er så utrolig lei spessielt av at jeg har funnet ut at flere egentlig er nokså falsk, og slettes ikke helt de jeg trodde. Ikke rart jeg sliter med å forholde meg til og stole på folk generelt lenger.

      Helt enig med det du skriver om de idiotene med en IQ som ei ku, som du selv skrev. Er helt enig i alt du skriver, og skjønner deg veldig godt!
      Verden er stappfull av folk med dritt langt opp til ryggen, falske folk, løynere, mobbere, egoister og det som verre er…

      Ønsker deg en god uke videre.

    6. Dessverre er verden fulle av mobbere.
      Du skriver utrolig bra!
      Kjenner meg igjen i en del av det du sier, og sånt… I alle fall det med å stole på folk.
      Legge meg til som venn? 😉 Så kan jeg lettere følge med på innleggene dine.

    7. Kjempebra innlegg !
      Hadde vært trivelig å møtt deg engang jeg hadde vært i Oppdal 🙂
      Har slekt der, så er der så ofte jeg får til 🙂
      uansett, stå på! 🙂

    8. Er enig med deg!!! FUCK MOBBING!! Det er ikke bra!!! Har blidt mobbet før for at jeg syngte!!! STÅ PÅ!!!

    9. Vil bare si at du virker som en kul person. Synes det var tøft med den stilen du har. Ikke mange som tør å være seg selv sånn som det der. Kjenner inni meg når jeg leser innleggene dine at du faktisk mener det du sier også. Det gjør godt å lese en så ekte og ærlig blogg. 🙂 Stå på videre! En dag må det bli slutt på mobbingen. Jeg er et tidligere mobbeoffer som har jobbet meg opp og på beina igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg