NY BANNER! :-)

Da var det på tide å fikse seg ny banner igjen tenkte jeg i dag, og vips så var den på plass:

Hva syns dere om den. De to bildene til venstre er begge fra denne uken, mens det bildet til høyre, hvor jeg usminket har en kondom forran fjeset er tatt i fjorsommer faktisk 😛 Random nok.

Hva syns dere om min nye banner sammenlignet med den forrige? Altså denne:

Hm, selv syns jeg faktisk den forrige var kulere, men siden den ikke passer med at det ikke er så mye snø og slik lenger så lagde jeg bare en ny en, kan hende jeg lager enda en snart siden jeg selv ikke er helt fornøyd med den nyeste 😛

Ønsker alle sammen en god kveld videre på denne påskelørdagen.
VI BLOGGES!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg