Silent Hill <3

Fikk plutselig veldig lyst på å dele noe soundtrack og lignende fra Silent Hell-universet.
For dere som ikke har sett filmen enda, lei den i påska og se den i kveld, gjerne med en venn som kan passe på deg så du ikke blir sengeveter resten av livet. Og spillene fortjener virkelig også å testes ut <3

You`re not here

Soundtrack fra spill nr 3

Never forgive me, never forget me

Room of angel

Håper at låtene faller i smak, i tillegg vil jeg også (igjen) på det sterkeste ambefale dere en titt inn om Mira gothiske verden!: 🙂
http://mihrah.blogg.no/     – Den dama har virkelig en smak, og en fantastisk blogg jeg har sansen for!

Ellers vil jeg avslutte med å ambefalle dere alle å også se “The hills have eyes”-filmene!

2 kommentarer
    1. Spillet kan brenn i helvette. Betalte faen med fettmasse får det. Neida, jeg har spilt i i flere timer i strekk, så plutselig for jeg game over en plass. Å når jeg skal gjøre det opp igjen, GÅR DET FAEN ME IKKE ANT!!!! Støgge mannen vil ikke gå ned en plass, han MÅ gå får at jeg skal kom meg videre i spillet. Altså, jeg må restarte heeeeele spillet på nytt :'(

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg