Gå galt-dagen; 13. april?

Steike, i dag hadde jeg ikke helt dage med meg på begynnelsen gitt.
For det første skulle jeg egentlig på jobb til klokken 08.00 i dag, men i stede for å gå på jobb så sov jeg hjemme i den myke, varme senga…

Det som nesten var verre er at det skulle være slik ansvarsgruppe-møte for meg klokken 13.00 på rådhuset i dag. I og med at jeg har asperger syndrom, og trenger litt oppfølging og hjelp generelt i livet så er det noen møter noen ganger i året med foreldrene mine, kontaktperson på Nav, fastlegen min, kontaktpersonen min i hensyn til jobb, samt terapauten min… Jeg klarte å sove bort det møtet og jeg. Og det er første gang det har skjedd.
Og det er egentlig det verste i dag, at jeg har sovet bort fra et møte der jeg er hovedpersonen…

Ellers i dag har jeg syklet for første gang dette året, yehuuuu 😛
Også sitter jeg og klær meg i hodet, er plaget av sår hodebund og flash… Skulle egentlig kjøpt meg en spessiel sjampoflaske da jeg fikk lønn mandag, men nå er det forsent fordi pengene gikk til andre ting som ikke var fult så viktig:P

Ønsker alle en god kveld videre.
Vi blogges!

3 kommentarer
    1. Kan gjøre verre ting enn å sove, da. Den som sover synder ikke, har jeg hørt. Så da er du sikkert tilgitt. Men det er forbasket ergerlig å forsove seg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg