DE 3 BESTE BLOGGENE I HISTORIEN!

Da sitter jeg her, venter på at klokken skal bli 13, har vært hos terapauten min, eller hva det heter, og prøver å knuse litt tid. Mens jeg kommer på det vil jeg ambefale dere alle 3 svært gode blogger, faktisk mine favoritter. Og hver så snill, ta dere en tur innom alle sammen, dere vil neppe angre! 🙂

Miras gothiske verden
Dette er uten tvil min favorittblogg i skrivende stund!!!
En blogg av en helt fabelaktig flott, gothisk, rocka, kul og hyggelig kvinne som har mange gode bilder, som legger ut utrolig kule musikkvideoer og lignende, og som generelt skriver steinbra i mine øyne!

Mira har en helt fabelaktig god og høyt respektert hærtlig smak og stil som jeg digger sinnsykt! Følger med på dene bloggen nesten hver dag, og digger denne kvinnen og bloggen noe sinnsykt!
Mira er rett og slett den eneste rette gothprinsessen og dronninga i hele Europa! Digger denne damen og bloggen sinnsykt!

Elin Merete – Just the way it is
Elin Merete er også en blogger jeg har begynt å fulge tett og ofte for tiden.
Jeg føler hun skriver veldig åpent om ting hun erfarer og opplever, Elin er i mine øyne en utrolig respektert, modig, sterk, tøff og smart jente som deler sine erfaringer og tanker med andre, noe jeg vet at veldig mange setter stor pris på. Hun har mange bilder, og skriver generelt utrolig godt.

Vil som bloggen ovenfor også ambefalle Elin sin blogg på det absolutt sterkeste!

Vampyriris
Enda en blogg jeg elsker å følge med på.
En utrolig fargerik, moderne, original og dritkul blogg av en råtøff og hærlig dame jeg også digger. Hun har veldig sterke og gode meninger om mye, har en stor forkjærlighet for anime og manga, skriver generelt veldig bra og har en god del gode bilder som jeg rett og slett elsker! 🙂

Håper alle sammen får en kjempegod og fin dag videre, unner dere alle alt godt!
VI BLOGGES! 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg