ALARMEN GÅR!!! BACK IN BLACK!

Nytt sted å gro
For dere som har giddet å glo litt i siste, så har dere sikkert fått med dere at jeg flyttet sist tirsdag, fra et sted i Oppdal til et annet sted i bygda.

Har nå vært i “ny”-huset (er egentlig et gammelt hus :P) snart en uke, og trives. Vært jævlig mye bæring og flytting av møbler, samt å pakke inn og ut ting og dill… Blant derfor har jeg ikke blogget tegn til liv fra meg siden tirsdagen.

Rommet jeg har nå er litt mindre enn det forrige, men funker. Bokhylla måtte ut på gangen ved, men leser aldri likevel så det gjør meg ikke en pøkk 😛




Slik ser altså nyrommet mitt ut i “ny”huset som jeg har bodd i siden tirsdag!
Beklager litt mørke, men fikk det ikke til å bli bedre…



PENGER I BRANN!
Hva har jeg gjort de siste dagene? Flyttet…
Hva har jeg gjort i dag? Fikk lønn fra Nav i dag, og derfor: BRENT PENGER! 🙂
Nei, ikke bokstavelig talt.

Var først på Expert i dag, og kjøpte to blekkpatroner og 3 Blu Ray-filmer:



Tok som vanlig litt til å plukke med meg filmer. For det første fordi filmutvalget i Oppdal er rimelig døft, ikke mye splatter og grøss, nei… Men fant likevel 3 filmer jeg kjøpte, som jeg kanskje ikke ville kjøpt vist jeg foreksempel hadde shoppet på nett, men plukket bare med meg disse i dag likevel nå da…

Etterpå i dag så dro jeg på Kapp Ahl på Domus-bygget som er i samme bygg som Expert. Der gikk alarmen, den alt for høye pipelyden, både da jeg gikk inn dit og ut igjen, var vist blekket jeg kjøpte på Expert som hadde skylden i følge en av damene på Kapp Ahl ;P

Jeg lette egentlig etter en lenke til buksa mi, samt en silkeboxe, pluss nye sokker, men det fant jeg ikke, så da ble det til at jeg helt random kjøpte disse armbåndene i stede:

Så gikk jeg hjem med varene før jeg gikk til Aunasenteret, på Cubus og fortsatte jakten på boxere i silke, sokker og bukselenke. Fant ikke noe av de tingene der heller, MEEEEENNN fant noe mye bedre, noe jeg har lett etter LENGE!
Kølsort leppestift og øyenskygge! Sist jeg leta så måtte jeg nøye meg med brun og lilla øyenskygge, og mørkerød leppestift 😛 Men i dag fant jeg altså både sort leppestift og øyenskygge!! Evig lykkelig!

Så føyk jeg en snartur på Narvesen og leta etter noen rocka musikk, eller enda flere filmer, fant ikke noe, utenom dette spillet på ps3 som jeg bestemte meg å gå for:

Jeg spiller nesten aldri, så kan bli spennende når jeg gidder å fullføre det, men… Hehe.
Til slutt føyk jeg innom Rema 1000 og handla noe gift til kroppen, mens jeg ser film i kveld…:

Tre jævla “Homer Simpsons donuts”, en hvit sjokolade og en stor marsjipan-pølse. Spyplaner for kvelden ja…
Og så klarte jeg å overaske meg selv, som har kalt meg avholdsmann siden i sommer, ved å rappe med meg 2 bokser Smirnoff Ice, jaja, ikke den verste dritten av alkohol det da, er egentlig veldig mot alkohol, med tanke på rus, helse og økonomi, men i dag så ble det altså slik:

Sånn, da sitter veldig flinke meg igjen med ca 500 kroner som jeg skal spare til jeg skal ut på kaffe med en ny venn i morgen, samt ei ny venninne på lunsj litt senere i nærmeste fremtid.
Og dæven, der har jeg klart å lage et ikke fult så interesangt innlegg om hva jeg har kjøpt i dag, tipper dere har kjempeinteresse av det ja…

Kos dere masse, ta godt vare på dere selv, hver snill mot de dere har av venner, bekjente og familie, og lev mens dere enda ikke ligger vannrett, 7 fot under!

Klem fra meg! <3

6 kommentarer
    1. du kan ikke akkurat kalle deg selv avholds når du drikker rusbrus da. hvis du er avholds så er du imot alle typer alkohol

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg