NYE FACEBOOK-VANER ER FØDT!


Jaaaaaa, jeg kjeder meg noe. Burde egentlig vært mer opptatt av å pakke og flytte, men jeg har i stede funnet på et par nye facebook-statuser som dere kan bruke og missbruke om dere vil! God mandag alle sammen! 😀

“Kopier denne på om du har en fjert av en stjert”

“Vist du ikke har ligget med alle vennene dine enda, kopier denne på statusen din.”

“Vist du syns at skjegget til Mulla Krekar egner seg til å gro i en postkasse, trykk Liker”

“Om du er en av de jeg ikke har ligget med enda, trykk Liker, så blir det enklere for meg også å holde oversikten”

“Vist du tror at månen er laget av ost, og månen er en fotball, trykk liker, og kopier denne statusen”

“Om du er så heldig å ikke ha foreldrene dine på facebook, så drit i å kopier denne statusen, for å vise litt respekt.”

“Jeg tror på julenissen, jeg tror på Osama Bin Laden, jeg tror på påskeharen, tannfeen, Gud og den hellige ånd, men naboen tror jeg lyver.”

“Trykk liker om du liker deg selv, meg eller noen andre på facebook, og kopier denne for å vise at du i hvertfall bryr deg om noen”

“Om du ikke er så begeistra for flensost fremfor annen type ost på brødskiva, trykk liker.”

“Er ikke så begeistret for stjeling. Men om du vil kan du få LÅNE denne, vist du gir statusen tilbake snart…”

“Trykk liker om du verken har vært inn i Max Mekker, Labbetuss, presten eller ei nonne enda. Og ja, kopier gjerne denne”

“Trykk liker om du Liker fullstendigkaos.blogg.no, og kopier 😛 Fritidsproblem deluxe!”

VI BLOGGES! 😀

7 kommentarer

Siste innlegg