Etterlyser SOKKEtips!

Har for tiden lyst på å kjøpe meg flere nye, rocka sokker, sokker som HOLDER og IKKE SLITES UT med en eneste gang. Bestilte 3-4 forskjellige ankelsokker 😛 (for jenter, men…) fra superkul.no før jul, blant annet de jeg har tatt bilde av nedenfor, men de sokkene er i ferd med å bli hullete alerede, nå…

Noen som et om en plass på nettet hvor man kan få tak i skikkelige kule og rocka sokker, som holder en god stund? Tar i mot alle tips med glede!

Utenom det parret der, så bestilte jeg også to helt like parr der det står “Nazi, punks fuck off”, med et bilde av det stygge nazitegnet med et forbudtskilt over. Hater fordommer, rasisme og slikt og er ikke redd for å vise det.

Men tilbake til saken, noen som vet om en nettside som selger sokker “folk flest” ikke har, og som er rocka, trenger absolutt ikke hvere sort-hvitt, elsker alle farger jeg. Og helst IKKE ankelsokker som de ovenfor 😛 Setter pris på litt lengre enn det. Strømpe-tips taes også i mot, gir faen jeg hva andre syns om jeg går med lange strømper. Bare de holder, og er litt frekke, rockete 😉

Ønsker alle en god helg!
VI BLOGGES

15 kommentarer
    1. Hehe…jeg tror et år er litt lenge..de lager dem antagelig sånn for at de skal selge nye!!
      Har du forresten fått kommentaren fra meg om bildet mitt du kommenterte??
      Den ser ut til å gå til feil IP adr hele tiden…
      Jeg skrev: Du verden for en flott kommentar det var da..eller noe sånt, kommentaren var jo så fin at du må jo få et svar:):)

    2. Mira: hehe, ja den har jeg fått beskjed om under “Svar” 🙂 Digger bloggen din, og det du skriver og legger ut av veldig flotte og ekte bilder.

      Ja, angående sokker så kan du ha et poeng, men de ankelsokkene var litt i drøyeste laget dødelig 😛

    3. Enig …kill bill sokker!!! hehe…
      Jeg må si nattinatt jeg .skal opp tidlig i morgen men titter nok innom her før jeg drar:):)
      Natti min snille venn:):)

    4. Nei nå altså…er det bare å sparke meg selv i loppekassa…herregud hva har jeg gjort, skal jo opp om noen få timer hehe…gud bedre..men det er meg det, sånn holder jeg på…bare litt til bare litt til…uff, dårlig vane det her…
      Men en ny nattihilsen til deg:):)

    5. Mira: Kanskje vi er litt sånn skilt-ved-fødsel.
      Man skal jammen meg vite at jeg også har sittet flere netter, laaaaange netter og forran nettet eller tven, enda jeg egentlig skulle vært på skole eller jobb dagen etterpå.

      De siste 10 åra har jeg faktisk hatt langt flere slike netter, fremfor netter hvor jeg ligger i senga og skal sove i 2-3 tiden på natta.

      Welcomen to my world my friend! 🙂
      Kjempekos å få kommentarer fra deg, du er en blogg/nett-venn som jeg setter stor pris på.

    6. Dessverre vet jeg ikke om noen slike sider. Men om du ser antydning til hull i sokken, altså FØR det går hull, så kan du gjøre som med nylonstrømper – ta gjennomsiktig neglelakk over der det er slitt. Det forsterker i allefall litt!! 🙂 Har selv gjort det flere ganger, og de har holdt litt lenger!
      Men så kommer det også helt an på hvor ofte du bruker sokkene, og hvordan du bruker dem. Går du i løse sko vil sokkene automatisk slites mer i og med de gnisser til skoene. Trener du i dem også så sier det seg jo selv 😉
      Lykke til, håper det var et lite tips!!

    7. Cubus har “smellme” sokker! 🙂 Av de lukter det vaskepulver, når du går eller gjør at det er frikson i stoffet 🙂 De er som vanlige ankelsokker, bare med lukt… De er kanskje ikke så “rocka” de er i sort, hvitt, grått og de samme fargene i hvitt og striper..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg