Har en sterk historie å komme med…

Har en stund hatt traumer, vonde smerter og følt et enormt stort ubehag.
Har så utrolig dårlig samvittighet for at jeg for noen uker siden rappa noe av det eneste og kjæreste en fyr i det norske land eide.

Klarte for noen dager siden å rappe klinkekula til en fyr, og nå etterlyser han den på nettet:

Og ellers vil jeg dele ønskelisten min til bursdagen min med dere; ønsker meg salmiakk, dospray, alergitabletter mot grinebitere og negative folk på nett (hehehehehehaha, såkalte tapere som må skrive dritt 😀 KOS DET DA :)), donisse, 4 stk dong, og en bortkjemt tenåringsjente som jeg kan plage til hun sutrer, griner, slår og sparker, og legger ut mot meg på nett! 😀 MOHOHAHEHÆHI! 🙂 Og ellers har jeg det supert! 🙂

Det snør ute, folk er glad, og det er faen ikke lenge til jul, eller først kommer påska da, men snart er det jul og ny vinter igjen og det gjør meg så glad at jeg får lyst til å melde meg på Lenes Dansesenter i Oppdal! HAHA!

Og for dere som måtte lure, ja, jeg er full. Full på tull, og ikke alkohol som så veldig mange andre tatere i landet er både helg og hverdag! HAHA! 😀

Neida, jada, så, jo, har det helt bra jeg. Skal snart trekke ut tenna mine og sette inn gebiss, og begynne å abonere på “Hjemmet” og leke pedo i Disneyland til krampen kommer og tar meg… Nei, akkurat det skal jeg ikke, er ikke glad i barn, egentlig vil jeg sette alle barn jeg ser på et bål og brenne de, og servere de til de som måtte ønske seg litt mat i kroppen.


(Mildt sagt sjokkert over at sauene i Oppdal enda ikke har stilt til presidentvalget i USA)

Tralala. Ellers? Hvordan har dere det? Konkurranse om å skrive flest kommentarer på hvor feil det er av meg å skrive dette da! 😀 Enjoy! :-8

VI BLOOOOOGGGGGGGGGGGEEESSS! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg