FOTOREDIGERING

Først og fremst vil jeg nevne hva jeg har som planer i dag, tar det kjedligste først vet dere 😛
I dag skal jeg først og fremst filme noen nye filmscener med noen venner til “Ken og Morten” episode 53, og senere i kveld har jeg planer om å ha besøk av en kompis jeg skal se film med.

Så var det noen bilder jeg vil vise dere som min gode venninne Malin har laget. Jeg har sendt henne noen bilder av meg selv, også har hun lekt seg litt med et gratis bilderedigerings-program hun har.

Her ser dere resultatene:

Aylar Von Kuklinski/Andreas Flatås Storli med et glimt i øye


🙂


Aylar Von Kuklinski/Andreas Flatås Storli tester hva kondomer ellers kan brukes til…

Har for tiden ikke mye mer å si, bortsett fra at det igjen er en god, varm temperatur ute i Oppdal igjen i dag. Ønsker alle en fin helg!
VI BLOGGES!

10 kommentarer

Siste innlegg