FÅTT BESKJED OM A VI MÅ FLYTTE… (innen 1 mnd…)

Har nettopp fått vite I DAG, via et brev at jeg, mamma og småsøsknene mine må flytte ut fra leiligheten vi bor i nå, og har bodd i siden høsten 2006, etter at mamma og pappa ble skilt…

Det er kommet nye eiere og det resulterer i at vi ikke får fortsette å bo her for de nye eierne som tar over bygget.
Det verste er at mamma har brukt lang tid den siste tiden på å pusse opp og stresse med at søstera mi skulle bytte rom, og nå var de lange og slitsomme ukene mamma har brukt, blitt helt forgjeves.

Mye bedre blir det heller ikke at han de vi leier hos har sagt før at om dette noen gang skulle skje om det skulle komme nye eiere så hadde vi i hvertfall tre måneder på oss fra vi fikk beskjeden til vi måtte flytte. Nå er det gjort om til EN MÅNED!!!! Vi må være ute til 1. april… Og det er INGEN aprilspøk…

Så i tillegg til at jeg har slitt og grått for at venner skal flytte ut av bygda i løpet av året så må også jeg og familien flytte til et annet sted nå, riktig nok skal jeg fortsette å bo i Oppdalsområdet noe noen av vennene mine ikke skal lenger men, likevel…

Andre ting jeg tenker på er om jeg fortsatt kan ha eget rom i den nye leiligheten, eller om jeg må dele med broren min, spessielt med tanke på at vi har veldig anderledese interesser og venner vi har besøk av og besøker innimellom.. Nå er jeg 19 år og burde uansett flytte for meg selv snart, men… Ja…

Her er det rommet jeg har hatt i nesten 4 år som jeg vil komme til å savne veldig…:

Ønsker alle sammen en god og fin dag videre, dere fortjenner alle det absolutt beste!
Vi blogges…

16 kommentarer

Siste innlegg