Farvel, og unnskyld…

Må dessverre si at jeg kommer til å forsvinne fra denne bloggen for noen dager… Orker ikke snakke med noen, eller gjøre noe som helst akkurat nå. Trenger en del tid for meg selv etter at jeg har funnet ut at nesten alle de nærmeste vennene jeg har flytter fra Oppdal, alle til hver sitt sted, og er nå lei meg for å bli nokså alene her igjen snart…

Det betyr at konkurransen jeg la ut angående å gjette på hvor mange filmer jeg har blir utsatt, orker ikke å telle hvor mange det er eller noe som helst på en stund nå.
Beklager at jeg har virket negativ og kanskje til og med dum i enkelte tidligere innlegg, vet at ikke så mange liker å lese så mye negativt, og det gjør jeg egentlig ikke selv heller… Skal forsøke å skjerpe meg når jeg eventuelt kommer tilbake om en ukes tid eller 4-5 dager… hade….

2 kommentarer
    1. Håper det blir bedre for deg. Ta den tiden du trenger.. Eg synes ikke du har virkert dum eller noe særlig spesielt negativ. DU har full rett til å få ut dine tanker og frustasjon..
      Du e i mone tanker…
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg