CHALLANGE ME!

Trenger tre utfordringer!
Jeg skal i løpet av neste uke lage en video, hvor jeg fullfører 3 utfordringer som DERE finner på.

Hva vil dere se meg prøve? Er villig til å gjøre mye rart, selvfølgelig innenfor visse regler og grenser.

(Bare et veldig, random, random bilde av meg selv tatt av ei venninne, i høst. Vil bare legge ut dette her fordi jeg hater meg selv så inntenst og elsker å drite meg lodrett og vannrett ut samtidlig….)

Så kom med forslag, ikke spar på fantasien! Psyk hjernen deres tom for det verste dere har!

Minner om at jeg svarer på spørsmål på spørrerunden i morgen over video. Klikk på linken under for å komme til innlegget spørsmål fortsatt kan postes:
http://fullstendigkaos.blogg.no/1296178082_sprrerunde_jeg_svarer.html

VI BLOGGES FOR SVARTE!

12 kommentarer

Siste innlegg