VIRUSFARE PÅ FACEBOOKCHATTEN!

Det har nylig dukket opp enda en form for virus på facebook.
Får du en melding på facebookchatten fra en eller annen venn/bekjent hvor det foreksempel kan stå” Hahaha, foto” etterfulgt av en link til et “bilde”, IKKE TRYKK PÅ LINKEN.

Denne meldingen er mest sannsynlig IKKE noe vedkommende i fb-chatten har skrevet selv, siden det er snakk om virus. Så hver oppmerksom på dette!

Vil forresten igjen minne om spørrerunden jeg skal ha her snart, svarer på ALT på video den 15. februar:
http://fullstendigkaos.blogg.no/1296178082_sprrerunde_jeg_svarer.html

Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Jeg har fått sånne meldinger. Jeg skjønte at det var virus, ettersom at det var moren til en på dansinga mi som “sendte” det. Jeg krysset ut, men jeg fikk den igjen både en og to ganger.
      Men det er bra du sier ifra, sikkert mange som ikke vet dette ;))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg