20 gode sanger/musikkvideoer

Har du noen gang levd en eller to dager uten musikk? Nope, for da hadde du vært DØD nemlig!
Jeg klarer i hvertfall meg ikke uten musikk i livet, bare må høre på musikk hver dag, ellers blir jeg temmelig lite grei å ha noe med å gjøre. Liker mye rart, alt fra Rune Rudberg til Marilyn Manson, men det går for tiden mest i gothisk musikk, og annen rock. Marilyn Manson, Nightwish, Ozzy Osbourne også videre…

Hadde tenkt å dele noen låter og musikkvideoer jeg liker jævla godt, merk at dette ikke er noen rangert toppliste, for det blir umulig. Men her her i hvertfall noen av de låtene jeg digger hardest nå for tiden.

Eminem feat. Rihanne – Love the way you lie:

Marilyn Manson – Tainted Love:

Marilyn Manson – My monkey:

Nightwish – The phantom of the opera:

Nightwish – Bye bye beautiful:

Marilyn Manson – Lunchbox:

Jokke & Valentinerne – Alt kan repeteres:

Jokke & Valentinerne – Alt kan repareres:

Jokke & Valentinerne – Paranoid:

Marilyn Manson – I dont like the drugs, but the drugs like me:

Rammstein – Sonne:

Rammstein – Ish will:

Jokke & Valentinerne – Bestevenn:

Jokke & Valentinerne – Billig lykke:

Hanna Pakarinen – Leave me alone:

Lordi – Hard rock hallelujah:

Eminem – Without me:

Eminem & Marilyn Manson – The way I am:

Marilyn Manson – Putting holes in happiness:

X Japan – I.V (musikkvideoen til en av de beste filmene som fins; “Saw IV” <3)

Med disse ønsker jeg alle mine lesere en god kveld. Tusen takk til alle sammen som gidder å lese, kommenter gjerne, lettere for meg å huske å besøke din blogg også om du kommenterer 😉 Hehe. Fant forresten ut at jeg nettopp har gått fra nummer 6 til 4 på topplisten av bloggerne i Oppdal i dag, det er jo litt gøy da 😉

Kan forresten hende at jeg kommer med et nytt videointervju i løpet av kvelden eller morgendagen, med en meget søt og kjempekul venninne av meg som også blogger. Men uansett, vi blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg følte det på meg at denne bloggen var verdt å se gjennom, og visst faen hadde eg rett. Marilyn Manson! Yess.. Du har fått en fast leser..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg