Digg med sjetteplass :)

Først og fremst vil jeg bare ønske dere alle en god uke og en fin mandag, enten den er blå, grå eller grønn. Hehe.
Har vært oppe i hele natt, hørt musikk, tegnet 3 tegninger, spilt litt xbox og nå har jeg nettopp koblet meg til nettet og sjekket ting jeg pleier å sjekke. Fant nettopp ut at jeg ligger som nummer seks av 55 bloggere i Oppdal, altså hjembygda mi, det er da ikke verst?

Håper ikke noen ser på dette som skryt, eller egentlig det samme for meg. Syns bare dette var litt morsomt å ta vare på, til eventuelt senere.

Men, som jeg nevnte over så har jeg tegnet tre tegninger i natt, har ikke spurt de jeg har portrettert om jeg får lov å legge ut her på bloggen, men siden jeg har fått lov å legge ut på facebooksiden min som er offentlig så regner jeg med at det går bra her også:

Det var det jeg hadde å skrive her og nå, om en time skal jeg på videregående en liten time, bare en engelsktime også er det hjem og gjøre hva jeg vil igjen. Har kun engelsk den første timen på mandager, utenom det har jeg verken skole eller jobb i skrivende stund…
Forresten, vist noen ønsker å tegnes så ta gjerne kontakt, jeg tegner folk gratis når jeg har tid, som regel alltid! 🙂

Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg