Blogg-vurdering

Vil bare ønske alle mine venner en god natt. Har egentlig ikke så mye å blogge om for tiden, men kan fortelle at jeg for tiden venter spent på ei ny bukse og en armvarmer som jeg håper kommer i morgen. Skal prøve å ta bilde og vise dere det vist jeg husker på det 🙂

Men så var det den største årsaken til at jeg tenkte å blogge i kveld. Er nemlig meldt meg på en bloggvurdering, på bloggen til en av mine absolutt beste venner Helene. Har reklamert litt for denne fantastiske bloggen litt før nyttår, men kan ikke få gjort det en gang for mye heller:) Vil på det aller største og varmeste ambefalle dere å ta en tur innom onlyhelene.blogg.no

Vi blogges mine venner!

1 kommentar
    1. Takk for at du deltok , det er større sjangs for å vinne om man deltar enn hvis man ikke deltar
      God natt vennen , og sov godt , snakkes i morgen rundt 5 tiden , skal på jobb vett 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg