Venner er bedre enn alt gull og sprengstoff i hele verden! :)

Har nettopp kommet hjem etter å ha vært hos min meget gode, kule, snille, smarte, tøffe, morsomme og humørfylte bestevenn Rune Heggvoll, har vært hjemme hos han i noen timer og sett på film (“Ken og Morten – Med rett til å leve”) deretter har vi spilt litt Xbox 360 og Nintendo Wii, blant annet et Supermario-bil spill hehe.


Ikke lett å kjøre fort og samtidlig unngå grøfta eller å krasje hele tia nei!!! 😛


Rune er meget konsentrert mens han spiller Wrestling! 🙂

Sitter nå og gleder meg til i morgen da jeg skal ut og filme med noen andre venner og bekjente i morgen 🙂 Etter det skal forhåpentlig vis jeg og min andre bestevenn Elin Chevy finne på noe morsomt sammen:) Har riktig nok ikke lomma full av penger, har bare 4 jeg virkelig ser på som mine nærmeste, bestevenner, men slikt er det med alt det som er bra, det er sjeldent 🙂 Ønsker dere alle sammen en superduperluper, hærlig, morsom, vakker, morsom, crazy, bekymringsfri, lattermild og minnerik kveld! 🙂 Gla ti dåkk all! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg