Innser at jeg er en rævva kjedelig russ! :P

Hehe, har nå vært sortruss i nesten to uker og har ikke giddet å skaffe meg selv en eneste knyte enda.

Det eneste jeg har gjort er å gått med russebuksa mi helt siden 1. mai, også delt ut en del russekort. Startet med 1200 kort (bestilte to 600 kort-pakker) og nå har jeg igjen litt over en og en halv eske 😛

Har fått høre at jeg ikke ser helt ut som en "ekte russ" av en del barn, dette kan være fordi jeg velger å la folk tegne på buksa mi med tusj i stede for at jeg bruker stryke-merker, eller så kan det være at den bukse jeg har ikke er 100 prosent svart 😛

Hehe… Med sikkert cirka 900 kort igjen er jeg stykt redd jeg fortsatt kommer til å ha igjen i overkant mange kort selv etter den 17. mai på mandag 😛 Får bare gidde å gå i russetoget i år og bli kvitt mest mulig der 😛

Her har dere forresten et bilde av hvordan russekortet mitt ser ut, følte nesten at jeg bare måtte legge et kort i scanneren og legge det ut for dere nå:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg