Har fritidsproblemer, på facebook og overalt på nettet jeg nå! :) Hehe

Har sett en del slike "finn ut noe "om deg selv" ved bursdagsdato og t-skjorte-farge"-tester i det siste.
Har nå derfor laga en selv for morro skyld, lagt ut bildet på facebook og nettby, sikkert sendt en link til godt over 100 av minne "venner" og venner på facebook i håp om at de skal kommentere og fortelle hva de fikk, hehe. Legger nå derfor ut bildet her også, i håp om at enda flere skal se på bildet jeg laget i dag, forså å kommentere! 🙂

Ellers i dag har jeg spist, gele, yoghurt og lasagne 😛 Opererte bort den siste visdomstanna som er igjen nede torsdag denne uken skjønner dere, samme type operasjon som jeg tok tidligere på den andre tanna i år. Så nå må jeg gjennom enda en uke med bløt mat 😛

Har også gått meg en tur i dag, orket ikke være inne siden det ble så varmt, dessuten har jeg jo ikke vært ute siden torsdag, så noen dager uten dusj, ekte mat og frisk luft, samt litt dårlig søvn på grunn av hovent og vondt kinn samt litt plaget mage fører fort til at jeg sliter litt med å sove etter operasjonen 😛
Mens jeg var ut i dag, gikk jeg fra mamma til litt lengre enn Vollan skole for å filme "rulletekst-bakgrunns-bilder" til min nyeste film "Ken og Morten – På tynn is", da filmet jeg tre motiver, alle blir brukt. Det jeg filmet var drivaelva, en låve, og på det siste en skog. 🙂 God kveld! Nå skal jeg ikke skrive dette innlegget lengre 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg