Har årets første jogge-tur i dag

Jepp, i dag tok jeg den aller første 2010-joggeturen min i Oppdal 🙂
Ellers i dag har jeg ikke gjort noe spessielt, har kopiert en del eksemplarer av det siste filmprosjektet mitt "Ken og Morten – Tantomas diamant" som en del folk skal ha en dvd-kopi av.

Vært mye på faceboook og blablabla det vanlige.

I dag er jeg jævlig fornøyd med været, det har vært helt klår himmel i hele dag og… STOPP!

Litt kjedelig start på et blogginnlegg hvor høydepunktet i dag var at jeg har jogget for første gang i dette året, for ikke å snakke om ti-året 😛

Avslutter med å ambefale dere å se på Hotel Cæsar i morgen hvor det blir askespredning etter Astrid Anker-Hansens død for noen episoder tilbake, jeg har alt sett morgendagens episode på sumoen 😉 Veldig bra episode.

Nei, nå tror jeg at jeg skal redigere noen klipp på min nye film, "Ken og Morten – På tynn is", har filmet noen scener de siste dagene som ikke er plassert i den filmen enda, og etterpå bør jeg vel forbrede filmingen som blir i morgen klokken 16.00 på Kiwi med meg, Even Andre Hagen, Jo Erik Hevle, Tørris (brodern) og kanskje noen til 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg