Skal ute å filme, uten at jeg vet hvem som kommer (som vanlig :P)

Om en og en halvtime er klokken 14.00 og da skal jeg ha kommet meg fra der jeg er nå (hos pappa) til Kiwi.
På Kiwi skal jeg nemlig møte noen som skal bli med på filming, jeg sendte noen smser til folk for noen dager siden og vet ikke helt hvem som dukker opp, er jeg uheldig er det ingen som er der, hehe.

Men mest sannsynlig er det minst en eller to der, det er som regel minst to som dukker opp 😛

Har forresten filmet to ganger tidligere denne uken, sist gang var på fredag, da filmet jeg sammen med min søster og to andre.

Vi fikk filmet noen rare scener og mens jeg er innom filminga som var på fredag kan jeg forsåvidt legge ut et stilbilde fra fredagsfilmingen som var:

Det er meg som sitter meg en pistol trygt mot hodet….

Jeg var også ute og filmet i 17-tiden på onsdag med min gode venn Rune og ei kul dame som jeg er dritstolt over at jeg har fått med i en liten gjesterolle i min nye film 🙂 Filmen jeg holder på med fortiden heter forresten "Ken og Morten – På tynn is" og blir episode numer 48 i "Ken og Morten"-serien.

Har ikke mer å fortelle, bortsett fra at jeg synes at påsken kun har vært helt grei, ikke spessielt spennende eller spessielt kjedelig….
Nå er det bare to dager igjen av påskeferien, i dag pluss i morgen, og på tirsdag er det altså skole igjen. Hehe, jeg skal faktisk bare på skolen to ganger i uken som kommer, og det er på tirsdag og onsdag. På torsdag skal jeg nemlig til trondheim igjen og operere bort den siste visdomstanna som er igjen i nederste kjeve. På fredag tar jeg meg fri etter operasjonsdagen…

Kanskje jeg gidder å rapportere om operasjonen på torsdag eller noe… Til da: Ha en god påske de aller siste timene som er igjen! I love you all!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg