Ber om gode tips til surround-høytalere og forsterker som støtter Blu Ray, til en pris under 5000 kroner!

Har alltid digget det opplegget med lyden på kinoen som gjør at noen lyder høres bedre fra enkelte vinkler i salen enn andre deler, at mann forreksempel hører at et skudd kommer bakfra, ja kort sagt digger jeg som sikkert flere av dere andre gjør: det som kalles Surround-lyd.

Har i den siste tiden lett litt smått etter en forsterker samt Surround-høytalere på internett, men har så dårlig peiling på slikt at jeg trenger deres hjelp til å finne noe bra. Merk at det er helt nødvendig at det støtter Bly Ray, ellers er det nesten ikke noe vits fordi filmsamlingen min begynner å bli snart over 50 prosent Blu Ray. Så at forsterkeren samt Surround-høytalerne har Hd lyd som støtter Blu Ray er en selvfølge…

Prisen jeg tenkte meg å betale håper jeg ikke blir mye mer enn 5000 kroner. Er det mulig å finne forsterkere og surround-høytalere som er gode nok og som i tillegg støtter mine krav til den prisen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg