Spiser jordbærgele med vaniljesaus til frokost

Har nettopp stått opp etter min første natt etter operasjonen. Har sovet med håndduk under hode i tilfelle det skulle komme blod mens jeg sover, noe det ikke gjorde heldigvis. Det høyre skindet mitt har forresten blitt litt hovent, som dere sikkert kan se på bildene lengre ned, det ser altså litt større ut en til vanlig, takk gud for at dette bare er midlertidlig ;P hehe…

Siden jeg ikke kan spise harde ting, og kun bløte, myke ting spiser jeg nå jordbærgele med vaniljesaus akkurat nå til frokost. Det samme som jeg også måtte helle i meg i går kveld både til middag og kveldsmat. Blir yoghurt, supper og slik senere i dag, er bare at vi ikke har det hjemme enda…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg