Ken og Morten del 46 er snart i havn! :)

Har siden 31. januar 2010 jobbed med mitt nyeste amatørfilm-prosjekt “Ken og Morten – Veien til døden” som er episode 46 i amatørfilmserien om “Ken og Morten”.

Bare EN liten scene mangler nå før jeg kan sette meg ned forran pcen og ferdigredigere filmen, altså legge på musikk, lydeffekter, klipping, justere lyskontrast, lage ferdig rulletekst også videre.

Her er et parr ting jeg kan røpe om den nye filmen:
– Jeg har vært så råheldig å fått med den flotte skuespilleren og komikeren Linn Skåber, nå mest kjent fra “Nytt på nytt” og “Hjerte til hjerte”. Hun har spilt inn en liten tekst jeg har skrevet, så det er altså kun en lydfil, med andre ord får vi kun høre henne i en scene i den nye filmen, men det er mye bedre enn ingenting! 🙂
– Karakteren Vladimir Pjotr Dostosenovikj stikker av til hjemlandet Russland.
– Jimmy Krakk opplever en enda værre periode i livet enn noen sinne!
– Morten Svendsen Junior skjønner ingenting da han blir kidnappet av Monica Pedersen og hennes crew på oppdrag fra hans beste venn; Ken Donald Ultra Toroyama! Når han omsider finner ut årsaken får han enda mer spørsmål han søker svar på!
– Helene Krakk oppsøker Ken Donald Ultra Toroyama og prøver å drepe han, det blir for første gang i serien en kamp mellom disse to karakterene!

Mer får de som ser filmen på Blu Ray eller Dvd vite når den tid kommer! 🙂

Forresten; jeg trenger stadig flere folk som kan lese inn lydfiler/voice over og jeg trenger stadig enda mer skuespillere i Oppdal forran kamera som vil spille inn film gratis så om du har lyst til å medvrike så send et hint så skal jeg finne på noe for deg! 🙂 Som betaling får du filmen du har medvirket i! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg