Da har jeg runna “Resident Evil 5” :)

For fem minutter siden sånn cirka ble jeg omsider ferdig med et xbox360-spill jeg har hatt en stund nå. Jeg har lenge vært på siste oppdraget, men det syntes jeg etterhvert ble så vanskelig etter å ha feilet gang på gang at jeg nesten ga opp. Denne uken har jeg tatt frem igjen spillet siden sikkert to måneder siden sist og nå har jeg omsider fullført spillet 🙂 Knallbra avslutning med actionscene som er brennende heit! 🙂

Har vel hatt spillet et halvår nå så var på tide at jeg omsider ble ferdig med det.
Ellers i dag har mamma og min lillesøster Sigrid vært i byen, Sigrid fikk seg tannregulering først i dag og det er bare i den nederste delen av munnen, hun sliter litt med å spise harde ting, men det hadde også jeg store problemer med en ukes tid den gang jeg fikk regulering for fem-seks år siden, glad jeg ikke har regulering nå lenger 🙂 Hehe. Særlig sexy er det heller ikke, men nyttig er det! 😉

Ellers har jeg atter en gang vært hjemme å sove i stede for å være på skolen og det er ekstra irriterende i dag i og med at det var svømming i dag, favorittfaget mitt! I morgen er det gym så jeg får håpe jeg kommer meg til gymmen da. Har faktisk ikke hatt gym i det hele tatt i 2010 så jeg gruer meg litt til å møte Britt (gymlærereren min) som sikkert lurer på hvorfor jeg ikke har vært på gymmen på to-tre måneder siden desember nå… Jaja…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg