Trenger Sony Vegas “authentication code”-hjelp fortest mulig!

Som nevnt tidligere har jeg Sony Vegas 9. Er det noen som kan forklare meg hva som skjer når mann taster inn "Vegas Movie Platinum 9.0 Serial Number" og hva som skjer når mann taster inn "Optional Authentication code"?. Eller hva som ikke skjer om mann taster de inn.

Har innstalert og avinstalert programmet en del ganger, og sist gang nå så får jeg bare tastet inn Serial Number-greia. Noen som har en mulig forklaring på hvorfor?

Etter at jeg ikke får tastet inn "Authentication code" greia første gangen etter at programmet er instalert får jeg heller ikke brukt lydeffekts-innstillinger, altså jeg får lagt inn lydeffekter, men får ikke endret originallyder til å bli mørkere, dypere også videre, har dette noen sammenheng med disse kodene eller er dette noen annen sak igjen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg