Skinnskjegget har forsvunnet, og det håper jeg mitt “kristendom”-medlemskap gjør snart å!

Har for tiden irritert meg lenge over kristendommen. Selv føler jeg et lite hat mot religion og da generelt!
Hater å tenke på at jeg ble født mot min vilje da jeg var nesten nyfødt.

Jeg er en person som ikke tror på ting, jeg må vite! Skjønner dere? Og for meg blir det bare så utrolig feil at jeg er medlem av kirken når jeg har et så stort hat mot religion.
Merk dere at jeg ikke har noe som helst imot religiøse mennesker, jeg respekterer de som har sin fantasi-tro, så lenge de ikke lar det gå utover andre med tvang eller lignende.

Så; hvordan får jeg melde meg ut. Dette er noe jeg vil bli ferdig med fortest mulig!

Jeg er rimelig sikker på at bibelen og alt som har med religion å gjøre bare er oppdiktet tull som er laget for å skremme folk fra å ikke gjøre ditt og datt. Religion er for meg en utrolig tragisk, gammeldags ting (om jeg kan kalle det det) som er laget enten av maktsyke folk som vil lure lettlurte folk for at de selv skal tjene penger, eller for at folk skal leve som de som skrev denne eventyrboka vil.

Jeg tror verken på Satan, Jomfru Maria, Jesus, Gud, Josef, Mohammed eller noen andre "karakterer" som er knyttet til noen som helst religion. Flere som føler det slik?

Har forresten barbert bort ALT skinnskjegget mitt i dag, litt nå, men det er bare midlertidlig jeg skal være uten skjegg, har lyst på en ny stil, men vet ikke helt hva slags bart/skjegg-stil jeg skal kjøre enda…

1 kommentar
    1. Kirken får penger for ditt ”medlemskap”…Jeg meldte meg ut i en alder av 12,da sendte jeg et skriftelig brev til kirken å fortalte at de skulle avslutte mitt medlemsskap da jeg ikke hadde interresse av å være tilhenger av dem.Adressen finner du sikkert på gule- sider eller noe sånt:#) #på den tiden ringte jeg til komunen for å få adressa#

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg