Ferdig i Radio E6 inntil videre…

Gikk nettopp til Radio E6 hvor jeg i noen måneder har hatt jobb, bare for å få vite av Ole Morten Hovdal at jeg kunne gå igjen…. Gikk dit da klokken var 18.40, altså en liten halvtime og jeg kom hjem igjen nå nettopp, med denne beskjeden…

De holder nå på å gjøre om på ting og tang og derfor er de ikke sikker på om de har bruk for meg lenger, for å si det sånn. Irriterer meg litt at de ikke kunne ringe meg om dette så jeg ikke hadde trengt å gå helt dit for å få høre det…. Jeg har ikke en gang fått betalt enda….

Så nå blir det nok ikke mer av verken meg eller Roy Lønseth i Radio E6 lenger…. Jaja….
Frister litt å gå til lokalavisa "opdalingen" med dette, men med tanke på at jeg er utplassert i "Opp"avisa som er i samme bygget som Radioen dropper jeg det…

Det rareste er at jeg faktisk har fortståelse for dem tre som er sitter igjen i radioen, det er jo ikke superlønnsomt, og jeg skjønner valgene deres, men håper i hvertfall at jeg får betalingen jeg har krav på og at de i hvertfall behandler Roy, unner ikke han den samme skuffelsen som jeg nettopp ble offer for…

2 kommentarer

Siste innlegg