Prøver på nytt…

Ok, i går skrev jeg i mitt første blogginnlegg litt om døgnrytmen min som jeg hadde snublet i igjen slik at den hadde skadet seg og dermed ikke lenger er som den skal…

Jeg skrev noe som at jeg skulle holde meg våken hele dagen for at jeg ikke skulle sovne fra utplasseringen i Opp-avisa, for at jeg ikke skulle bli innesperret av mamma slik at jeg ikke fikk med meg Tomme Tønner premieren…

Gjett hvordan det gikk!
Rundt 06-tiden ga jeg opp (why), og sendte en sms til muttern hvor det sto noe som at jeg ikke orker å dra til Opp, og at jeg har varslet Per Roar (redaktøren), kun det første i smsen stemte, mens jeg ikke har sendt Per noen melding for jeg vet ikke numret hans, det ligger ett på nettet, men det er gammelt, så dermed får jeg ikke gitt beskjed om at jeg ikke kom. Når sto jeg så opp igjen?; Jo, klokken var litt over 16 når jeg greide å rive meg opp fra senga!

Vel, så ble det altså ingen tur på Kulturhuset heller for å se Tomme Tønner, men greit nok for i dag er det fridag og jeg kan sove så lenge jeg vil og likevel ikke få husarrest (noe jeg egentlig ikke kan likevel i og med at jeg er 18, men jeg gidder ikke å diskutere slikt med muttern, tro meg hadde dere kjent henne så hadde dere skjønt min situasjon, hun er vrang, og blir fort grinete i lengre perioder om jeg trosser henne, og surmulingen hennes i flere dager bare fordi jeg gikk på kino likevel gidder jeg ikke, dessuten har jeg ikke penger selv til billett, det skulle hun ha skaffa om jeg ikke skulka…).

Heldigvis vises nemlig Tomme Tønner også i kveld klokken 18.30, så jeg får sett den likevel, med mindre bilettene ikke er utsolgt da, men det tror jeg ikke er store faren for.

Planen min for i dag er å være våken minst til klokken 10, da åpner postkontoret som jeg ønsker meg en tur på i dag for å hente en pakke jeg har bestilt, etter at jeg har henta den går jeg hjem igjen, spiser litt, slår ihjel litt tid foran pc/tv og når klokken blir 14 skal jeg på Kiwi (en butikk for dere som ikke vet det) hvor jeg skal møte to-tre (skriver det såpass usikkert i og med at en av dem har dendels å ikke komme selv om han har lovd) venner som skal være med å spille inn noen filmscener til min årets første amatørfilm “Ken og Morten – Rock for faen”, en parodi på Inglourious Basterds som handler om folk som elsker rock som torturerer folk som ikke deler samme mening om rock, hehe….

Etter at jeg er ferdig med filmingen, går jeg hjem, sover to-tre-fire timer står opp igjen, slår ihjel litt tid forså å gå på kino. Hva som skjer etter at jeg har sett ferdig filmen på kino har jeg ikke planlagt, akkurat det får bli som det kommer! Så i stede for at jeg skriver innlegg i kveld om denne dagen, skriver jeg altså et innlegg nå om hvordan jeg har planlagt at den skal bli! 😉 Forresten, tusen takk Ann Kristin for at du tipsa meg om blogg.no! 😉 Bedre enn msns bloggsider! 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg